Hur tar man sig till hallen?

Hur kommer det sig att jag, som mer eller mindre spelat antingen innebandy eller fotboll i alla inomhushallar i Sthlmsområdet inte hittar till kvällens hall?
Jag har tom spelat i Hässelby för ett par år sedan men har fortfarande ingen aning var hallen ligger, hittade inte ens hallen på kartan. Om jag inte hinner fram i tid ikväll kan ni väl efterlysa mig eller något, fast jag är rädd för att jag inte är den enda som kommer komma på villovägar...
Jag pratade med Anneli igår som inte ens kollat upp vilken hall det var, hon tog för givet att det var den vanliga hallen man spelar i när man möter Hässelby, gillar hennes spontanitet eller är det mest förvirring? 

image58

Fortsättning följer...

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0