Fullspäckat schema trots...

Tittade precis i min kalender och insåg att mitt schema är rätt fullspäckat framöver trots att innebandyn inte dragit igång än. Lyckligtvis är det en massa roliga och spännande saker som ska upplevas framöver.

image176


Ett utdrag ur min kalender:
  • Liten roadtrip till Västervik + Estuns födelsedag (allt i ett, party party!)
  • Zundas avslutningsfest
  • Sälj & Marknadsdagen med plugget, gala och glamour :)
  • Grillparty med nya laget, dvs alla som ska spela i Zunda nästa säsong (mail kommer ut för er som inte hört något än)
  • Middag med några klasskamrater
  • Kick off med jobbet som blev omdöpt till kick-out eftersom jag ska sluta för att sedan börja igen efter min Thailandsresa.
image175
Första veckan med innebandy är markerat med gult.


Allt detta ska ske innan det är dags för oss Zundaiter att ta oss an den första veckan av barmarksträning och tester ute på Bosön...jag fruktar träningsvärken redan nu men det ska bli skoj. Jag hoppas iaf att jag kommer kunna gå på toa efter första veckan, alla som spelat i Zunda ett par säsonger vet hur det kan vara efter de första benövningarna *ler*.

Tillbaka till mitt examensarbete, som aldrig tycks ta slut... :(


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0