En kväll med lite av varje...

Provträning 4:a är nu till ända, 
Vem vet väl nu vad som kan hända?
Försäsongen väntar där ute på oss,
Men först efter provträningsredogörelsen här nu förståss!

Jag tänkte blicka tillbaka en bit,
Till klockan 8 då 26 tjejer kom dit.
Minnen från hallen vi också tar mé
2 timmar är länge...nu ska vi se:

Som Zessa jag är blir det en Zunda saga,
Blandat av minnen, kanske rätt vaga...

Kämpa och slit vi alla gjorde
tempot var grymt som det borde.
Skott och dribbling vi alla hann med
 några hade bråttom andra låg sked 

Omringad av nya ansikten jag var
grymt att få lira hoppas några blir kvar.
Matchen på onsdag kan bli skoj
och kanske man tom blir värd en oboj

Tiden lär visa och utvecklingen lika så
en sak är säker, jag tror inte vi blir få.

Detta var sagan om träningen med er
och trots att vi slutar jag hoppas på fler.
 Vem vet vad som händer i Sagan om Zunda,
Om framtiden sia, det kan väl ingen begrunda?
Stort lycka till i framtiden tjejer,
Där ni är och finns händer det grejer!


Bildbevis...
image46
Fia och Ylva posar snyggt

image47
Kjelle och Elin softar innan träningen

image48
Anneli och Clarken posar under stretchen

image49
Clarken övade på annat också :)

image50
En ny stretchövning?

image51
Elin och Roggan plockar sarg... hur kommer det sig att det alltid är
den kortaste spelaren som ska ta hörnbitarna :)

image52
Mange tackar för sig vid sargvagnen och Larsson svara artigt genom att niga :)


image53
Dags att gå, Elin är glad och färdigpackad

image54
Fia försvann i trans...

image55
Fia kom tillbaka till verkligheten med ett par glasögon...frågan är bara vems?

image56
Västar och bollar på plats

image57
Vi lämnade hallen med stora stolta Zundasteg

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0