Dags att tömma klubbfodralet

Då var säsongens sista match över och jag måste erkänna att det känns lite tråkigt, för som vanligt har jag på något märkligt sätt formtoppat lagom till säsongsavslutningen :) Jag hoppas Svennar kan bota min "sjukdom" och se till att mina formtoppar kommer när de ska.

I och med sista matchen är det nu dags att tömma klubbfodralet och se vad som gömmer sig där i.


Klubbfodralet
image100


Klubborna...
image101
En Jolly och en Zone

Fodralets innehåll: 
image102
  • 2 st kaptensbindlar, den ena för stor, den andra för liten...hmmm hur blev det så?
  • 1 st Jolly hårband
  • 1 st Rosa hårband
  • 1 st Silvermedalj från Björnslaget 2006
  • 1 st doftljus...hmmm :) 

Hmmm jag undrar om någonting åker tillbaka ner i fodralet inför nästa säsong...


 


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0