Blir det någon packlista a lá Garpen?

Tiden går snabbt, för om 4 dagar drar jag + Clarken och Anneli på en liten roadtrip ner till Västervik för att bekanta oss med stadens alla vyer. Vi har försökt att planera men alltid är det någonting som kommer i mellan så jag antar att min msn kommer gå varm denna vecka.

Jag är ju känd för att alltid skicka ut en traditionell packlista men denna gång vet jag inte om det behövs...vi får se vad som händer, jag har ju ett par dagar på mig innan jag måste vara klar i så fall.
En liten lista kanske måste göras men vi ska ju bara vara borta 3 dagar så hur mkt ska man egentligen ta med sig?
Fast om jag tänker efter så brukar girlsen ha med sig väskor stora nog för att packa ner en månads utstyrsel...hi hi, det där lär jag nog få äta upp *ler*

Vi får se vad som händer...


image173

Något att tillägga?
Postat av: Linda

Hej Garp!
Hoppas allt är bra! Kul att läsa lite om dina bravader :)
Mamma-livet är rätt behagligt måste jag säga...ett år går fort!
Ska ni ner och hälsa på Wester???
Kram från Linda f.d #3

2007-05-02 @ 13:03:20
Postat av: garp

Linda!!!! skoj att höra ifrån dig...
Vi ska iaf ner till Västervik, får se vad som händer :)

2007-05-02 @ 17:33:45

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0