Avslutningsfest inom räckhåll

Jag tänker inte ljuga genom att säga att jag inte har partat någonting sedan serien slutade utan jag ska vara helt ärlig...jag tror inte jag partat så här mkt sedan sista året på gymnasiet då studentskivorna hägrade. Man måste ju passa på medan man kan för det kommer bli svårt att hinna med när Svennar och Mange kommer sätta fart.

Fick mail angående avslutningsfesten som ska hållas om ett par veckor, mer info skulle komma inom kort så det är väl bara att ragga lirare till avslutningsmatchen och börja ladda. Jag missade ju förra årets fest eftersom jag var i Thailand och jobbade. Minns dock att jag skickade meddelande mitt under middagen som Clarken läste upp högt för laget...så man kan ju säga att jag var med på ett hörn iaf. :)

Förra året hamnade zessorna på slottet med blandad förtjusning så det ska bli interssant och se vad som väntar i år...

Jag hade inget slott men jag ska inte klaga...
image131
Stranden utanför huset nattetid

image132
På den här stranden promenerade jag varje morgon och det lär bli precis samma sak i sommar...can´t wait!

image129
Med fötterna i havet och sand mellan tårna, kan det bli bättre?

image130
Hann tom att få lite färg...

 Väntar med spänning på nästa festmail...

Något att tillägga?
Postat av: Anneli

Skymtar man inte en gammal innebandybur i bakgrunden på stranden. Undrar om det va garpens handbagage eller.... ;)

2007-04-24 @ 19:39:34

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0