Årets...hmmm

Det damp ner ett mail idag med en lista på nomineringar till årets...och så en massa olika titlar. Alla nomineringar ska vara klara inför avslutningsfesten som ska hållas om ett par veckor. Min första tanke var hmmm... oj jag minns verkligen ingenting. Jag fick verkligen tänka till ordentligt för att minnas saker som hänt under den gångna säsongen och lyckligtvis verkade jag inte vara den enda med minnesluckor.

De olika titlar som skulle fyllas var bland annat;
Årets Forward/målvakt/center/back 
Årets Zessa (MVP)

image153
Frågan är vem blir årets Zessa...?


Årets Rookie
Årets mål
Årets kommentar
Årets tabbe
Årets fighter

Sedan fanns det utrymme för egna motiveringar och efter en del tänkande lyckades jag fixa ett par nya nomineringar i klasserna;
Årets fint
Årets dans
Årets mys

Nu vet jag att det finns en del personer som läser detta och bara tänker...VA???
Ska bli intessant att se vilka som får priserna för i år känns det inte lika självklart som under tidigare säsonger, bortsätt från en position förståss...mer säger jag inte.


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0