Allt för att komma undan

I dag har jag gjort allt annat än det jag borde, dvs jobba med mitt examensarbete. Jag vaknade klockan 11 och fixade frukost och började sedan att städa, diska, tvätta och allt annat som egentligen inte var akut på något sätt. Jag hann även med en vända till Solna Centrum för att shoppa lite, allt för att komma bort ett tag från mitt examensarbete som jag verkligen måste ta tag i.

Nu är klockan över 19 och jag kan inte komma på fler saker att göra för att slippa undan ex-arbetet så det är väl bara att bita i det sura äpplet och låta fantasin flöda.

image171
Åhhh, blir trött bara av och titta på denna bild


Något att tillägga?
Postat av: Fia

Efter att du gjort klart ditt.. kan du skriva min c-uppsats då? Och fixa min 5-poängare? Du får åka gratis karusell på grönan då, jag lovar :) hahaha.. Puss

2007-04-30 @ 10:49:50
URL: http://israelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0