3 skojiga saker innan juli...

1. Examen
2. Min Thailandsresa
3. Barmarken...nja, vem vet det kanske blir hur skoj som helst i år... :)

Efter år av skola springer jag snart i mål med bravur. Jobb är redan fixat och jag kan bara njuta av de sista veckorna fram till examen. Jag har dock en liten sak som måste slutföras först...mitt examensarbete. Men med tanke på att detta är mitt sista arbete och denna gång inte ens ett grupparbete, underlättar saken.

Själva examensdagen missar jag tack vare min Thailandsresa i början av juni, men det gör absolut ingenting...känns som om jag hellre ligger på en sandstrand i Thailand än spenderar en dag till i skolan. Innan Thailand är det dock åter dags för barmarksträningen, i år har jag en känsla av att det kommer bli grymt skoj...
Att slippa springa runt i spåren i Ursvik gör sitt, jag är helt enkelt rätt trött på backarna och spåren i Ursvik, förändring är bra och motivationen höjs automatiskt.

Med nya tränare vet man aldrig vad som väntar, en sak är säker iaf, Bosön kommer bli mitt andra hem i sommar :) och det ska faktiskt bli roligt!

image1 
Förra sommaren sprang inte bara vi Zundaladiez i Ursvik utan Binge hade sina grabbar flåsandes hack i häl...och det verkar ha gjort sitt, eftersom Binge nu tillsammans med Ramsin, Bron-Sundbom, Måwe, Hagberg mfl jagar en plats i Globen.
Jag kommer iaf sitta och hålla tummarna på torsdag för visst vore det skönt att se Binge & CO i finalen?
Heja Binge!

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0